ghosttown

Alla inlägg under april 2014

Av Ghost - 29 april 2014 20:13

Tjena, tjena! Jag har typ bytt stil (igen!) till typ blandning mellan emo, goth, punk, alltså svarta kläder! Mest för att jag vill gömma mig och för det är snyggt. Jag vill färga håret svart, och hoppas att jag får! Jag lyssnar liksom på det jag lyssna på förut fast nu lyssnar jag lite på sleeping with sirens. Bilderna är två outfits jag gjort på polyvore!

//Ghost?

Av Ghost - 26 april 2014 09:04

Jag fick vara hemma igår och i förrgår för att jag vart sjuk! Men det visar sig vara pollen så nu ligger jag på golvet för jag har tråkigt för det är 2 dagar till som jag får vara hemma! Sjukt tråkigt?(haha...) får väl gör allt i dag igen, spela Wii, sticka, läsa tidning och se på tv! Jag vågar inte gå ut och gå heller för min jäkla orm fobi som bara har blivit värre! Så fort jag ser en får jag en hyperattack och springer, skriker som leder sen till storgråt!? mamma börjar bli trött på dom attackerna och vill att jag ska få bort fobin!! ALDRIG I LIVET!!! Nu ska jag spela lite Wii så hejdå allihopa! Ha en bra helg! ?

//Ghost

Av Ghost - 18 april 2014 17:00

Jag har precis tatuerat in dödsätarnas märke på armen!!! Nä skoja bara! Jag har målat det med färg bara men jag vart nöjd!!

//Ghost

Av Ghost - 17 april 2014 21:50

Jag har gjort en skylt till köket som är Harry Potter inspirerat!!??

//Ghost

Av Ghost - 15 april 2014 20:03

Nu har jag kommit hem från Karlstad!! Där köpte jag en gul snygg (tycker jag) tröja på BikBok och en trekvarts tröja som det står paranoid på Carlings! Syns snart!!!

//Ghost

Av Ghost - 5 april 2014 15:58

Ut och träna nu med pappa!

//Ghost

Presentation


Hej! Jag är en tonåring som skriver mest om mitt liv men ibland kommer annat också!
Ha det bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Room tour:3
 Spökhistorier
 inget det är perfekt
 veckans blogg
 dagens sång
 månadens tidning
 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards