ghosttown

Alla inlägg under maj 2014

Av Ghost - 30 maj 2014 20:37

Hej, Tjenamors! Idag var jag på en Harry Potter utställning i Norrköping! Jag älskar Harry Potter så det var ju en självklarhet för mig att gå på! Man fick dra i Mandragoror och sitta i Hagrids fåtölj bl.a Jag ville gå i Onsdags då James och Oliwer Phelps (fred och George Weasley) var då!!   Men det var kul ändå! (roligare om jag fick träffa dem för första, och sista, gången i mitt liv) Det ända dåliga (förutom tvillingarna) var att det var mest små,småbarn som inte får eller har sett Harry Potter filmerna. Just det, jag köpte Ron Weasley och Severus Snapes trollstavar! 


                                       //Ghost  


P.s om ni inte sett Harry Potter filmerna, GÖR DET!!!! världens bästa filmer någonsin!!!! jag skaha ett Harry Potter maraton med några "kompisar" på sommarlovet- Gör det ni också!!

Av Ghost - 7 maj 2014 21:19

Varför är det så att jag bara gillar killar som har flickvän!?? Alltså det är en jag har varit kär i i ett år och jag är fortfarande kär och han har flickvän! Jag har träffat en ny som är snäll och har en sådan stil jag gillar och jag tycker han är snygg men såklart- han har flickvän!!:( ååh!!! Varför har alla som (jag tycker är snygga och snälla) en flickvän?

//Ghost

Presentation


Hej! Jag är en tonåring som skriver mest om mitt liv men ibland kommer annat också!
Ha det bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Room tour:3
 Spökhistorier
 inget det är perfekt
 veckans blogg
 dagens sång
 månadens tidning
 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards